I.v.m. een bedrijfsuitje zijn al onze Huurmij vestigingen op zondag 24 november gesloten.

{{content}} ×

Digitale uitgifte en inname

HuurMij heeft al vele jaren een schadeapp in gebruik.

 

In- en uitgifte blijken voor huurders nog steeds een kritisch punt te zijn. Met deze app creëren wij de situatie dat dit voor beide partijen een waterdichte procedure wordt. Geen twijfels meer achteraf.

Formulieren invullen met de pen behoort al lang tot het verleden en daarmee is de snelheid en nauwkeurigheid van een uitgifte en inname sterk toegenomen. Samen met de huurder lopen we om de huurauto heen om deze op aanwezige schades te controleren. Van elk aanwezige schade is of wordt een duidelijke foto gemaakt die opgeslagen staat in onze database en welke de huurder terug ziet op het scherm. Een volledig rapport wordt direct na uitgifte verzonden naar de mailbox van de huurder en gekoppeld aan de huurovereenkomst.

Ook bij inname zal de huurder een bevestiging krijgen van de staat van de auto. Bij een eventuele nieuwe schade zal dit ook duidelijk op het formulier zichtbaar zijn incl. bijbehorende foto’s.

Image Text

HuurMij Amsterdam
HuurMij Amsterdam

Karel Doormanstraat 105e, 1055 VD 020 688 10 15 amsterdam@huurmij.nl

HuurMij Alphen a/d Rijn
HuurMij Alphen a/d Rijn

Handelsweg 14, 2404 CD 0172 426 657 alphen@huurmij.nl

HuurMij Haarlem
HuurMij Haarlem

Koudenhorn 24-30, 2011 JD 023 53 19 131 haarlem@huurmij.nl

HuurMij Leiden
HuurMij Leiden

Pesthuislaan 8, 2333 BA 071 51 34 700 leiden@huurmij.nl

HuurMij Leiderdorp
HuurMij Leiderdorp

Lijnbaan 12, 2352 CK 071 5 820 820 leiderdorp@huurmij.nl